Autor |
asver
Administrator
Dołączył: 13 Lip 2008
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lidzbark warminski (lw)
Pon 19:19, 14 Lip 2008
|
|
Wiadomość |
|
Spis poradnika:
1. Quest na prawdziwego Tropiciela.
2. EQ dla Tropiciela. (niepełna)
3. Umiejętności.
4. Dlaczego warto być Tropicielem.
Hero Quest
Quest dostaniemy od Yfrana(Błędny Szlak)
1 Zadanie
Na początek musimy oczyścić okolice mythar z potworków
Udowodnij, że nadajesz się na tropiciela.
Zabij: Gawial (0/20)
Zabij: Skorek (0/20)
Zabij: Krokodyl (0/20)
Zabij: Grzechotnik (0/15)
Zabij: Kobra (0/15)
Zabij: Młody gnom leśny (0/5)
Za to otrzymamy:
ITEM#30457855 i exp.
2 Zadanie
Teraz chciałbym sprawdzić twoją znajomość krainy, a przy okazji zdolność do zdobywania pewnych potrzebnych mi przedmiotów. Mythar jest położone na uboczu, stąd mam problem ze zrobieniem zakupów. Chciałbym, abyś przyniósł mi marchewkę od Esmerili z Ithan, mleko od Maryśki z Przedmieść Karka-han, rybę od Galisa z Torneg, miksturę od Druida Myszora z Werbin, kartofle od Erniego z Eder i fiolkę od Brasza z Mythar. Pamiętaj, Erni pomoże ci tylko wtedy, jeżeli ty mu będziesz pomagał! Będziesz się musiał przespacerować, ale nagrodą będzie kolejna część ekwipunku tropiciela!
Otrzymamy to
ITEM#30538772 i exp.
3 Zadanie
Negocjacja cen dla Yrfana.
Porozmawiaj z Herfogiem z Werbin.
Herfog będzie chciał od nas 10 skór tygrysa.
Pużnie Yfran poprosi nas żebyśmy mu jeszcze pomogli zdobyć skóry dla Herfoga
Negocjacja cen dla Yrfana.
Zdobądź dla Yrfana 15 skór zwierzęcia, które pełza i którego skóry są sporo warte.
Po przyniesieniu 15 skór kobry
Yrafan zada nam pytania:
1. Czy w Mythar jest jakas kobra.
2.Ile ich jest.(odpowiecie sobie sami ;]).
Po odpowiedzeniu otrzymamy
ITEM#30901098 i exp.
4 Zadanie
Kolejną próbą będzie próba siły. W okolicach Mythar grasują różne, a w dodatku liczne potwory. Sam sobie nie daję rady z ich zabiciem, ponieważ jest ich za dużo. Dlatego liczę na twoją pomoc. Są dość silne, ale myślę że poradzisz sobie. Chodzi mi dokładnie o zielone i ogniste salamandry, a także o szczególnie groźną jadowitą ropuchę. Strzeż się jej!
Pokonaj silne, leśne potwory
Zabij: Zielona salamandra (0/20)
Zabij: Salamandra ognista (0/15)
Zabij: Jadowita ropucha (0/5)
Po pokonaniu otrzymamy:
ITEM#30912156 i exp.
5 Zadanie
Teraz przed tobą ostatnia próba. Musisz zdobyć szacunek lasu, udowodnić że to leśne stworzenia boją się ciebie, a nie ty ich. Pokazać skałom w jaskini, drzewom nad nią swoją moc, spryt i umiejętności. Wyślę cię do ukrytej groty, musisz pokonać kryjące się tam zwierzęta. Jednak uważaj! Lata samotności sprawiły, że stały się one bardziej dzikie, niż te na powierzchni. Walka z nimi nie będzie prosta. Czy jesteś gotowy?
Yrfan w tym momencie przenosi nas do ukrytej groty. Trzeba zabić:
-Podstępne Kameleony (elity)
-Zaczarowane Jaszczury (elity)
-Zabójcze gniewosze (elity)
-Ukryte węże (elity)
Na to zadanie radzę przygotować mixy (gdy robi się je na 60lvl).Wystarczy 25mixow .
Gdy wybijemy wszystkie moby z jaskini podchodzimy do kamiennego liścia, który przeniesie nas do Yrfana.
Nagroda:
ITEM#30913145
i
Strzały gnolla i 82k expa.
by Mistrz Dashi
EQ Dla Tropiciela
Bronie
Poziom 1
Łuk krótki(Roan, Ithan)(Huslin,Ithan).
Proca(Huslin,Ithan).
Poziom 10
Łuk refleksyjny krótki(Roan,Ithan)(Huslin,Ithan).
Kusza lekka(Huslin,Ithan).
Poziom 15
Łuk długi(Huslin,Ithan).
Poziom 18
Kusza Ciężka(Huslin,Ithan).
Poziom 20
Przebijacz Kotołata (Kotołak)
---
Mocny przebijacz Kotołaka *unikat* (Kotołak)
Poziom 22
Łuk refleksyjny długi(Huslin,Ithan)
Poziom 25
Łuk Żywiołów (Quest od Rozalii, Werbin)
Poziom 27
Łuk trapera (Leśne Gobliny, na wschód od Werbin)
Poziom 33
Solidny lodowy łuk (Nutris, Las Tropicieli)
Poziom 35
Solidny łuk refleksyjny(Huslin,Ithan)
Poziom 36
Magiczna kusza tolloka (Tollok shimger *elita*, cienisty bór)
Poziom 45
Łuk wilczego oka(Wilki, Jaskinia w Kanionie Straceńców).
Poziom 52
Łuk wschodzącego księżyca (Nutris)
Poziom 60
Celność sokoła ( HQ - Yrfan)
Poziom 65
Mroźny łuk gnolla *unikat*
Poziom 73
Kusza nocnego Tropiciela *unikat* (Łowca Skór)
Poziom 75
Kusza mrocznego Tropiciela *heroik* (Łowca skór)
Poziom 85
Świetlisty łuk bandyty *unikat* (Bandyci: Kwieciste, Złudny)
Poziom 90
Ciężka ognista kusza *unikat* (Miłośnik łowców)
Poziom 100
Mrożąca kusza miłośnika *unikat* (Miłośnik łowców)
Strzały
Poziom 1
Krótka strzała(Huslin,Ithan)
Poziom 5
Lepsze krótkie strzały(Huslin,Ithan)
Poziom 10
Czerwona strzała(Huslin,Ithan)
Poziom 15
Mocna krótka strzała(Huslin,Ithan)
Poziom 20
Lodowe strzały Kotołaka (Kotołak, Las Tropicieli)
Poziom 25
Strzała wzmocniona(Huslin,Ithan)
Poziom 33
Zimna strzała(Nutris, Las Tropicieli)
Poziom 45
Wilcza strzała(Loot z wilków, Krasowa Pieczara)
Poziom 50
Niebieskie strzały(Huslin,Ithan)
Poziom 52
Prawdziwa lodowa strzała(Flineks,Eder)
Poziom 57
Strzały naładowane prądem węgorza (Trajnalok)
Poziom 60
Strzały gnolla (Gnolle, Wioska Gnolli)
Poziom 65
Zmrożone strzaly gnolla (Gnolle)
Poziom 66
Zabójcze strzały (Trajnok)
Poziom 70
Ogniste perfekcyjne strzały (Łowca skór)
Poziom 76
Strzały wodnego węża (Trajnalok, Frasson)
Poziom 83
Świetliste strzały bandyty(Loot z bandytów, Złudny Trakt)
Poziom 100
Strzały ogniowe (Miłośnik łowców)
Poziom 124
Unikatowe strzały czerwonych orków *unikat* (Czerwone orki)
Strzały czerwonych orków(Czerwone Orki)
Zbroje
Poziom 5
Zbroja ćwiekowana łowcy(Unil,Ithan)
Ćwiekowana zbroja zręczności(Unil,Ithan)
Poziom 6
Ciężka ćwiekowana zbroja zręczności(Unil,Ithan).
Poziom 8
Stara kolczuga łowcy(Unil,Ithan).
Poziom 10
Uszkodzona zbroja paskowa łowcy(Unil,Ithan).
Poziom 15
Mała zbroja Tropiciela (z questa i sklepu od Nutrisa)
Poziom 20
Zbroja paskowa łowcy(Unil,Ithan).
---
Mocny kaftan Kotołaka *unikat*(Kotołak tropiciel)
Poziom 36
Lekka kolczuga tropiciela II (Nutris, Las Tropicieli)
Poziom 42
Zbroja łuskowa Thowara *unikat* (Loot z Thowara *elita*, Stare Wyrobisko p.4)
Poziom 43
Płaszcz gnoma łowcy(Loot z gnomów, Złowrogie bagna).
Poziom 49
Turkusowa opieka (Frasson)
Poziom 55
Turkusowa opieka II (Frasson)
Poziom 60
Ochrona tura (HQ, Yrfan)
Poziom 65
Zbroja gnolla łowcy(Loot z gnolli,Radosna Polana,Wioska Gnolli).
Poziom 67
Szmaragdowa zbroja (Frasson, Mythar)
Poziom 71
Zbroja dzielnego Tolloka(Loot z jaskiniowych Tolloków, Barwna Jaskinia w Lesie dziwów)
--
Zbroja tolloka tropiciela *unikat* (tolloki jaskiniowe)
Poziom 75
Kolczuga mrocznego Tropiciela *unikat* (Łowca skór)
Poziom 82
Magiczny kaftan ochronny *unikat* (Krypta)
Kaftan bezpieczeństwa Tropiciela *heroik* (Krypta)
Poziom 85
Zbroja łowcy gadów(Inestor,Baraki p.1)
Poziom 105
Dobrej jakości magiczna zbroja *unikat* (brak danych)
Pierścienie
Poziom 30
Pierścień wzmocnienia łowcy(Barners,Werbin).
Poziom 40
Zwinność kota(Barners,Werbin).
Moc kota(Barners,Werbin).
Mądrość maga(Barners,Werbin).
Moc maga(Barners,Werbin).
Honor kawalera(Barners,Werbin).
Poziom 44
Zwinność Tolloka *unikat*(Loot z Tolloka Shimgera,Cienisty Bór).
Poziom 50
Zwinność tygrysa(Barners,Werbin).
Moc zwinnego tygrysa(Barners,Werbin).
Mądrość druida(Barners,Werbin).
Moc druida(Barners,Werbin).
Honor rycerza(Barners,Werbin).
Magiczny pierścień druida(Loot z Vonarosa,Zapomniany Szlak).
Poziom 55
Żabie szczęście(Sapras,Mythar).
Poziom 60
Zwinność pantery(Barners,Werbin).
Moc pantery(Barners,Werbin).
Mądrość czarnoksiężnika(Barners,Werbin).
Moc czarnoksiężnika(Barners,Werbin).
Honor barona(Barners,Werbin).
Poziom 78
Pierścień łowcy skór *heroiczny*(Loot z łowcy skór, Magazyn Andarum).
Poziom 80
Pierścień nocnego łowcy *unikat*(Łowca skór)
Pierścień sprytu klucznika *unikat* (Zarządca magazynu)
Poziom 85
Pierścień wiedzy orła *unikat*(Loot z orłów, Złudny Trakt).
Pierścień zwinności orła(Loot z orłów, Złudny Trakt).
Pierścień bystrości orła *unikat* (Loot z orłów, Złudny Trakt).
Poziom 90
Znakomity pierścień łowcy(brak danych).
Znakomity pierścień maga(brak danych).
Poziom 100
Doskonały pierścień łowcy *unikat* (brak danych).
Naszyjniki
Poziom 20
Naszyjnik Druida(questowy).
Poziom 23
Kocia zwinność(Barners,Werbin).
Poziom 28
Tygrysi naszyjnik(Barners,Werbin)
Poziom 30
Naszyjnik zdrowia(Barners,Werbin)
Naszyjnik z dzwoneczkami(questowy)
Poziom 33
Tygrysie oko(Barners,Werbin)
Poziom 47
Turkusowa mgła (Quest - Kamienie dla Barnesa)
Poziom 66
Naszyjnik uniku ergassaj (Quest, Mythar)
Poziom 69
Naszyjnik mnicha (Quest - Trupy w Zniszczonym Opactwie)
Rękawice
Poziom 10
Rękawice Tropiciela (Torin, Quest)
Poziom 25
Rękawice magiczne (Ardon: Ratusz K-h, lewe skrzydło)
Poziom 30
Skórzane rękawice gibkości (Eldirk,Ithan)
---
Rękawice zimna(Anaret,Eder)
Poziom 50
Magiczne rękawice zniszczenia (Anaret,Eder)
Poziom 60
Łapa niedźwiedzia (HQ, Yrfan)
Poziom 70
Rękawice nocy (Łowca skór)
Poziom 73
Rękawice ciemnego grzechotnika (Nutris)
Poziom 90
Chabrowe rękawice (Miłośnik magii)
Poziom 103
Zielonkawa magia (Miłośnik magii)
Poziom 110
Duża zręczność centaurów *unikat* (Zyfryd)
Duża magia centaurów *unikat* (Zyfryd)
Buty
Poziom 26
Buty gońca(Anaret, Eder)
Poziom 35
Lekkie buty szaraka (Nutris, Las Tropicieli)
Poziom 40
Szybkość Tolloka(Loot z Tolloka Shimgera elita,Cienisty Bór)
Poziom 42
Buty gnoma Figlida(Loot z Gnoma Figlida elita, Złowrogie Bagna)
Poziom 50
Buty Vonarosa(Loot z Vonarosa,Zapomniany Szlak)
Poziom 52
Czarne buty żmii (Nutris, Las Tropicieli)
Poziom 60
Trop jelenia (HQ, Yrfan)
Poziom 69
Dobre buty Tolloka *unikat* (loot z jaskiniowych tolloków)
Poziom 71
Buty morskiej otchłani (Nutris, Las Tropicieli)
Poziom 73
Nocne buty szybkości *unikat* (Łowca Skór)
Poziom 74
Buty klucznika *heroiczny*
Poziom 83
Buty sprytnego bandyty *unikat* (Sprytny Bandyta, Kwieciste Przejście)
Poziom 90
Purpurowe buty świetności (Miłośnik magi)
Poziom 100
Lepsze magiczne buty nocy (Zyfryd)
Hełmy
Poziom 12
Czapka Tropiciela (Torin, Quest)
Poziom 20
Magiczny kaptur Kotołaka *unikat* (Kotołak, Las Tropicieli)
---
Kaptur Kotołaka (Kotołak)
Poziom 35
Mądrość Tropiciela
Poziom 48
Magiczna czapka druida (Vonaros)
---
Złoty kapelusz maga (Quest - Biuletyn, Karka-han)
Poziom 54
Kapelusz ognistego skorpiona (Nutris, Las Tropicieli)
Poziom 60
Nakrycie sowy (HQ, Yrfan)
Poziom 68
Kaptur barda Felkissiana (Quest - Felkissian, Mythar)
Poziom 70
Nocna czapka (Łowca skór, Magazyn p.1)
Poziom 73
Kaptur mnicha (Mnisi, Biblioteka Andarum)
Poziom 75
Wzmocniony kapelusz Seldera *unikat*
Poziom 76
Kaptur zwinnego mnicha *unikat* (Mnisi, Biblioteka Andarum)
Poziom 82
Perfekcyjny rogaty hełm *unikat* (Grabarz, Krypta)
Poziom 90
Zielona czapka łowcy (Miłośnik łowców)
Poziom 100
Kapelusz Nocnej Kochanki *heroiczny* (Kochanka Nocy)
by dervan & Tropiciel Wiatru
Umiejętności dla Tropiciela
UM na "Szybką walkę"
Tutaj nie ma co rozwijać Płonącej Strzały, której i tak w czasie szybkiej walki. Rozwijamy przede wszystkim te UM w kolejności w jakiej występują.
Teoria taktyki
Wrodzona szybkość
Naturalny unik
Sprawność fizyczna
Przebijanie pancerza
Dystansowe uderzenie krytyczne
Najpierw ładujemy jak najwięcej w Wrodzoną szybkość i naturalny unik, z tego co zostanie dajemy sprawność fizyczną, przebijanie pancerza i dystansowe uderzenie krytyczne. Pozwoli nam to osiągnąć, duże SA, dobry unik, spore życie, częste krytyki i przebicia. Piękne UM do expienia z "szybką walką"
UM na pvp i walkę turową
Tutaj, trzeba pomyśleć już o Płonącej strzale. Rozwijamy do 35 lvl te UM:
Teoria taktyki
Wrodzona szybkość
Naturalny unik
Po wbiciu 35 lvl płonąca strzała robi się opłacalna, więc dodajemy te 3 UM:
Teoria magiczna
Zwiększenie punktów many
Płonąca strzała
Najpierw rozwijamy płonącą strzałę do odpowiedniego poziomu. Potem rozwijamy Teorię magiczną i Zwiększenie punktów many, do odpowiedniej ilości na 3 użycia płonącej strzały. Radzę pamiętać, że wiele itemów dodaje manę. Dalej rozwijamy te 6 UM, pamiętając zwłaszcza o Wrodzonej Szybkości.
UWAGA! Niektórzy używają Końskiego Zdrowia, jeśli potworki was ranią z poprzednimi rozkładami UM, to wtedy można w to dodać, jeśli chcemy zaoszczędzić na miksach.
by Fabie
Dlaczego warto być Tropicielem
No cóż. Najpierw trochę opisze tę profesję, a potem napiszę jej wady i zalety. Tropiciel to postać posługująca się łukiem z obrażeniami magicznymi. Można powiedzieć, że jest to paladyn na dystans z większym atakiem magicznym niż fizycznym. Po ostatnich zmianach można uznać, że jest to jedna z najlepszych postaci. Według mnie rzeczy na nią nie są drogie co prowadzi do posiadania większej ilości pieniędzy. Co będę więcej opisywał. Przejdźmy do rzeczy. W razie błędów, czy braków proszę pisać w postach co dodać/zmienić.
Zalety:
-Rzeczy nie są ani tanie ani drogie. Nie które profesje mają droższe, ale jak na tą profesje to
się szybko zbiera pieniądze więc problemu nie powinno być.
-Duże obrażenia magiczne jak i dosyć duże fizyczne przez co rozkładamy przeciwnika za nim do nas dojdzie(nie zawsze).
-Szybkie wbijanie expa. Można uznać, że ta profesja jest dobra na pvp jak i na exp.
-Posiada ona dużą absorbacje, act jak i acm i dlatego z reguły expimy na potworach magicznych i walących od trucizny.
-Nie potrzebuje on dużych zapasów mixów przez co również oszczędzamy.
Wady:
-Małe ac przez co czasami padamy na potworkach fizycznych.
-Mało hp, więc gdy wojowi się uda do nas dojść to kładzie nas na 1 krytyka(chyba, że słaby to co innego)
-Uważany przez większość za najlepszą profesje rzadko kto wyjdzie na pvp, a za tym stoi mało ph i nie będziemy mieli ph na eq za nie.
-Potrzebują strzały do expienia przez co mają mało miejsca w ekwipunku.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez asver dnia Pon 22:24, 14 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|